Wednesday, July 30, 2008

aku x femes...

rsanyer dh lme aku x update blog aku even x der org nk visit...( sedey bangat ) tp xper..aku bknnyer nk jd famous blogger pn..just nk wat blog ni mcm hoby aku jer..so aku bley share ngn kwn2 aku pe jd kt aku...aku nk share suka duka aku dlm blog yg x semeriah blog blogger2 yg lain..such as aku betul, sempadan sukun, aku xnak..aku respect cara penulisan durg..baca x jemu..everyday aku nk tgk hasil air tangan durg..hahhahaa.. aku sure durg x prnh pndang pn blogger baru mcm aku ni..if ada pandang pn stakat sebelah mata jer..huhuhu.. ala..nevermind la..janji rock.. ada benda yang aku nk kongsi ngn korg sume..if korang layan aku ar..huhuhuhu..
betul ke kaum perempuan ni cepat terasa? erti kata lain TOUCHING?




TOUCHING KE AKU?

7 comments:

Mr. Right said...

Aku pun anggap blogging just as a hobby. Susah nak pandang orang sebelah mata, penat juga nak tutup sebelah lagi. Kalau pakai penutup mata macam lanun tu ok ah.

Bonda Irfan said...

u r the 1st one comment kt blog aku..hahha.. terharu gile siot..

Anonymous said...

weh kalo tutup sebelah mata susah nak anggarkan jarak ...

cuba tutup sebelah mata, jari telunjuk tangan kiri tunjuk atas, jari telunjuk tangan kanan tunjuk bawah dan dari atas ke bawah cantumkan jari telunjuk tangan kanan dengan jari telunjuk tangan kiri tadi ...

kene tak? hehhehe ... tak kene ...

ntah aper2 ntah aku ...

Kuey san said...

ada org baca...cuma cepat atau lmbt.. ramai atau sket je.
huhuhu.

nak rmi org baca...post la pasal isu2 semasa..kalo hal pribadi..ssh sket org nak baca/komen...(baca bleh..komen tuh jarang la.nak2 bila x knl)

lg 1..nk jd feymes blogger... promote la blog anda. hahahah!!

MrPayid said...

ala ciannye baca...lu anggap je blog ni sebagai diari yg terbuka..and anggap je owang yg baca ni mcm "the choosen one"..kalu rasa boring2 pi la lepak kat teolimau.blogspot..inysllah bahagia..tapi mintak la kebenaran tunang lu and tunang gua dl..takut nnt jd skandal...huak3..kalau boring sgt2 pun pi masuk gua opunya forum..register as member and bnyak bnda lu boleh dapat..jom lepak sini www.webkl.net

Bonda Irfan said...

to mr, kuey san n teh o limau..tahnx for advice..sma2 ar menyokong bloger yg baru..huhuhu..

MrPayid said...

sokong sokong jugak..tapi jgn tak jenguk blog den plak...huak3